Érdekelnek az új cikkek ?


Név: *
Email cím: *
Éhség vagy sóvárgás

Az élet kezdetén az ember – újszülöttként - magától tudja, mit enne, mi a jó neki. Csak akkor eszik, ha éhes, és visszautasít mindent, ha tele van a hasa. Ilyenkor még érzékeljük testünk jelzéseit, az éhségérzetünket.Aztán egyszer csak elkezdünk nem odafigyelni ezekre a jelzésekre, és itt kezdődnek a problémák.
A cumisüvegből etetett babákat rendszerint anyukájuk is arra készteti, egyen még egy kortyocskát, tüntesse el az előre kimért mennyiséget. Aztán a kisgyerekektől elvárják, hogy „nyalják” tisztára a tányérjukat, és gyakorta édesség jutalommal késztetik erre őket. A szülők jót akarnak, de mégis arra tanítják a gyerekeiket, hogy a testük „beépített”, természetes jelzéseit ne vegyék figyelembe.

 
IWIW megosztásFacebookTwitter
Tudd meg az ázsiai nők szépségének titkát!



Az ázsiai nőket irigyeljük gyönyörű, fényes hajuk, tökéletesen sima, szinte áttetsző bőrük és a belőlük áradó tökéletes harmónia miatt. Vajon mi a titka különleges szépségüknek?

A szépségápolás egész mást jelent egy ázsiai, mint egy európai nő számára. Amíg mi szemránckrémekkel és feszesítő krémekkel kenegetjük magunkat már-már bosszúsan, csak úgy „muszájból’, addig az ázsiai nők kész rituálékat tartanak a fürdőszobában. Közben nem azon munkálkodnak, hogy szépséghibáikat eltüntessék, hanem az egész testüket és lelküket kényeztetik – pusztán szeretetből. Az általunk annyira áhított harmóniát úgy érik el, hogy szeretik a testüket, szeretettel bánnak vele, és nem a hibáikra koncentrálnak, hanem arra, hogy minél szebbé tegyék azt a testet, amiben élnek.

 
IWIW megosztásFacebookTwitter
Amire biztos nem gondolunk...


Ha túlsúlyos vagy, valószínűleg az egészséged sincs teljesen rendben, hiszen ezek a tünetek kéz a kézben járnak. Lefogyni pedig úgy célszerű, hogy életmódot váltasz: nem helyettesíteni kell a cukrot, hanem elhagyni, és megmaradni a természet adta édes ízeknél, ami a gyümölcsökben található. Zsiradékból pedig fogyassz hidegen sajtolt növényi olajakat, és omega-3-mat, ami a halakban és magvakban található.

 
IWIW megosztásFacebookTwitter
Egyen zöldséget, jobb lesz a látása!


A zöld leveles zöldségekben és színes gyümölcsökben megtalálható karotinoidok javítják a látást és segítségükkel megelőzhetők az időskori szembetegségek - derült ki egy új tanulmányból.


A Georgiai Egyetem kutatói számos korábbi vizsgálat felhasználásával hasonlították össze a karotinoidok csoportjába tartozó lutein és zeaxantin látásra gyakorolt hatását. Ezek a vegyületek fontosak az emberi látás, különösen az ideghártya (retina) szempontjából.


 
IWIW megosztásFacebookTwitter
Egy liter kóla felér 32 szem kockacukorral

Osztrák szakemberek kimutatták: egyetlen liter kóla elfogyasztása 32 szem kockacukornak felel meg, de ami ennél is megdöbbentőbb, a cukormentesnek mondott kólák ennek a mennyiségnek legalább a felét tartalmazzák.

Ám a különféle jeges teák és wellness italok sem sokkal maradnak el mögöttük.

 
IWIW megosztásFacebookTwitter
Vízzel az energiánkért


vízivásA víz nemcsak az állatoknak, növényeknek jelent létfontosságú forrást, hanem nekünk, embereknek is.

Már egy pohár víz is azonnal serkenti a gondolkodást.

A vízivás nem szolgáltat energiát, de működésbe hozza a már meglévőt. Feszültséget old, kreatívabbá tesz bennünket, világosabbá válik tőle a gondolkodásunk.

Ha nagy követelményekkel kell szembenéznünk, segít megőrizni belső egyensúlyunkat. Frissnek, üdének és életerősnek érezzük magunkat tőle.

 
IWIW megosztásFacebookTwitter
<< Első < Előző 1 2 3 4 Következő > Utolsó >>

1. oldal / 4