A Távol-Keleten naponta legalább egyszer kerül az asztalra szójából készült étel; ebben a térségben már több mint ötszáz éve ismerik ezt a babfajtát. Valószínűleg ennek is köszönhető, hogy az ázsiaiak jóval egészségesebbek, mint az európaiak. A japán nők például nagy becsben tartják a szójababot; naponta 50-60 grammnyit esznek belőle. Ennek hatására ötször kevesebb nő betegszik meg mellrákban, és csupán minden negyedik szenved a menopauza tüneteitől (és ők is kevésbé, mint az európaiak). Azt a szót, hogy hőhullám, nem is ismerik a japán nyelvben. Kutatók szerint ennek nem csupán genetikai okai vannak: az Amerikába bevándorolt japán nők körében ugyanis megugrik a mellrákosok száma, mert felhagynak addigi táplálkozási szokásaikkal.
|
|
Bővebben...
|
|
A vörös húsban és tejtermékekben gazdag étrend növeli a hasnyálmirigyrák kialakulásának esélyét – derül ki egy nagyszabású amerikai kutatásból.
A marylandi National Cancer Institute kutatói 500 ezer beteget vizsgáltak átlagosan hat éven át. A megállapítások szerint azoknál volt a legmagasabb a hasnyálmirigyrák kialakulásának a kockázata, akik a legtöbb állati zsírt fogyasztották – a résztvevők közül összesen 1337-nél alakult ki a daganat.
|
|
Bővebben...
|
|
A víz nemcsak az állatoknak, növényeknek jelent létfontosságú forrást, hanem nekünk, embereknek is.
Már egy pohár víz is azonnal serkenti a gondolkodást.
A vízivás nem szolgáltat energiát, de működésbe hozza a már meglévőt. Feszültséget old, kreatívabbá tesz bennünket, világosabbá válik tőle a gondolkodásunk.
Ha nagy követelményekkel kell szembenéznünk, segít megőrizni belső egyensúlyunkat. Frissnek, üdének és életerősnek érezzük magunkat tőle.
Az emberi test kétharmad része víz. A víz vezeti az elektromos energiát és irányítja testünk energetikai állapotát meghatározó fizikai és kémiai folyamatait.
A víz mennyisége a test belső energetikai folyamataihoz
|
|
Bővebben...
|

Tested minden nap veszít vizet, és vele együtt ásványi anyagokat is. Szervezetedben a víz az anyagcserédről, illetve az összes szerved egészséges működéséről gondoskodik. Nem lehet eleget szajkózni, hogy a legtöbb ember túl keveset iszik.
Sokszor a teljes napi folyadékfelvétel kimerül két csésze kávéban a reggelihez, egy csésze délutáni teában és egy italban a vacsora mellé – a táplálékban lévő folyadék kivétel. A szervezet szemszögéből nézve ez azonban vízhiány, mely mértéktől és tartósságtól függően a teljesítőképesség csökkenéséhez vezet. Szélsőséges esetben besűrűsödik a vér, fejfájás és szédülés lép fel, lelassulnak az életfolyamatok.
|
|
Bővebben...
|
|
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>
|
|
1. oldal / 3 |