|
A TV-ben továbbra is karcsú nőket láthatunk, akik alakjuk megtartása érdekében cukor helyett kalóriamentes édesítőszerrel készült italokat fogyasztanak.
Pedig a Purdue Egyetem Táplálkozási Magatartás Kutatóközpont kutatásai alapján az édesítőszerek nem segítenek testsúlyunk megőrzésében…
Az ember nem tudja becsapni az agyát a mesterséges édesítőszerekkel
|
|
Bővebben...
|
|

Sajnos nem. Sokan úgy gondolják, hogy a melaszos vagy barna színű cukor tartalmaz bizonyos tápanyagokat, amiket a fehér cukor nem, vagy hogy ez valamilyen természetesebb formája a cukornak. A barna cukor gyártása csupán a legutolsó fázisban tér el a fehér cukorétól. A finomítás utáni utolsó sűrítések során visszamaradt oldat a melasz, aminek azért van valamennyi ásványi anyag tartalma – ezt keverik a finomított cukorhoz, és ez adja ragacsos állagát, jellegzetes ízét és sötétbarna színét.
|
|
Bővebben...
|
|
|
Az evolúciós orvoslás megállapításai szerint a jelenlegi civilizációs betegségek kialakulásának az oka, hogy a szervezet nem tudott alkalmazkodni a megváltozott étkezési szokásokhoz, amely megoldást kínált a népességrobbanásra. Az emberiség 10-15 ezer évvel ezelőtt még nem fogyasztott gabonaféléket és tejtermékeket, és a természetes népeknél jelenleg is hiányzik az étkezésből. Mennyiben tudott alkalmazkodni a szervezetünk a túlzott, “szükségszerű” szénhidrátbevitelhez? Miből áll a paleolit táplálkozás?
Több száz éve egészségtelenül étkezünk
|
|
Bővebben...
|
A leggyakoribb hiba, amit a notórius fogyókúrázók elkövetnek, az a koplalás. Nem elég, hogy sanyargatjuk magunkat, de még eredményt sem hoz. Legalább lenne értelme.
A gyakori koplalás azt eredményezi, hogy lelassul az anyagcserénk, a szervezetünk attól való félelmében, hogy nem kap eleget enni (lássuk be: joggal), raktározó üzemmódba kapcsol.
De hogyan egyek úgy többet, hogy mégis fogyjak?
|
|
Bővebben...
|
|
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>
|
|
2. oldal / 3 |